Forum : mirke123

Current User: Guest
Please consider registering

Search Forums:

mirke123

UserPost

22:07
25/06/2009

mir

Guest

1

wij zijn al een jaar uit de schulden alles gewoon uit eigen beurs betaald , keihard gewerkt hypotheek afgelost en betaald. wij hadden een huis te koop staan 3 jaar lang en ook drie jaar lang op dubbele lasten gezeten. onze vraagprijs voor het huis was 297.000 we verkochten het voor 190.000- ruim meer als een ton schuld dankzij aan de capaciteiten van onze makelaar. we hebben hier kei en kei hard aan gewerkt en met behulp van familie eindelijk schuldenvrij. door dat we dubbele lasten hadden hebben een aantal malen ook al waren het maar telefoons weleens te laat betaald je krijgt coderingen die 5 jaar lang blijven staan. we willen nu graag een huis kopen. we hebben beiden een vaste baan en een eigen bedrijf, maar er is geen enkele bank die ons helpt. ik vraag om wat te doen

12:31
29/06/2009

Jasper

Guest

2

Hmm. Wordt ik nu ook op deze site gecensureerd?

12:32
29/06/2009

Jasper

Guest

3

M

ik kom er hier wel door maar mijn post op de andere draad is awaiting moderation. Ze gaan het me wel heel lastig maken.

13:37
29/06/2009

Jasper

Guest

4

Mirke, excuus voor het kapen van je topic. ik had beter een nieuwe topic kunnen openen.

Ik hoop dat alles goedkomt met jullie woonsituatie…

16:27
29/06/2009

M

Guest

5

Mirke,

Ik heb ook geen directe tips voor je, maar wens je veel succes. Nare stuatie, wel erg knap dat jullie zo hard hebben gewerkt.

Ik kwam trouwens deze site tegen, maar durf niet te zeggen dat je er iets aan gaat hebben: http://www.allesoverkredieten.nl/bkr-registratie-wat-nu/

In het algemeen zou ik je aanraden heel goed naar de kleine lettertjes te kijken en weg te blijven bij bedrijven met een slechte naam (je kan tegenwoordig vaak wel controleren via internet, bijv. tros radar).

Ik snap dat je graag wil kopen, maar pas op dat je niet weer in dezelfde situatie terecht komt. Mocht je een oplossing vinden neem dan in elk geval niets aan wat je niet vertrouwd, dan maar liever geen huis  lijkt me.

Gr,

M

17:06
29/06/2009

Ludwig von Mises

Member

posts 51

6

Mirke,

Ik wil je om te beginnen een hart onder de riem te steken. Wat jullie is overkomen is ontzettend erg en bewijst dat je erg moet opletten met geld lenen.

Ook ik vind het erg knap dat jullie op eigen kracht erbovenop aan het komen zijn. Daar kunnen heel veel mensen een voorbeeld aan nemen.

Misschien is het een goed idee om nog een poosje goed te sparen en met spaarcentjes straks als je BKR problemen zijn afgelopen een huis te kopen met niet te veel lening erbij.

Huren is nu zo slecht nog niet en het bespaart je veel zorgen, zeker straks als je geen schulden meer hebt.

Ik wens jou en je famillie het allerbeste.

Succes, 

Ludwig.

Reply to Topic: mirke123

Guest Name (Required):

Guest EMail (Required):

Guest URL (required)

Math Required!
What is the sum of: 8 + 7        (Required)

Topic Reply:

Kan niet verbinden: