Forum : Balkenende-norm niet voor financiele sektor ?

Current User: Guest
Please consider registering

Search Forums:

Balkenende-norm niet voor financiele sektor ?

UserPost

08:39
02/04/2009

Jeroen

Guest

1

Onlangs is er tussen minister Bos en de banken een zgn. “Herenakkoord” gesloten.

Wat is er echter gebeurd met de Balkenende-norm voor overheid en semi-overheid ?

Volgens mij is namelijk de stelling te verdedigen dat een bedrijf met (flinke) overheidssteun in feite semi-overheid is geworden. Nog maar niet te spreken van bedrijven die compleet zijn overgenomen door de staat (ABN) en dus feitelijk overheid zijn.

Waarom wel een Balkenende-norm voor minister Bos maar niet voor ex-minister Zalm ?

Waarom een “Herenakkoord” terwijl de Balkenende-norm moet gelden ?

De lariekoek die ik hoor over CAO-afspraken waar men zich zo graag op beroept zijn naar mijn mening van nul en generlei waarde zodra een bedrijf feitelijk failliet is en uitsluitend nog met staatssteun overeind wordt gehouden.

Heeft Bos zitten slapen toen hij eindelijk de kans kreeg om de door hem zo genoemde kleptokraten eindelijk eens aan te kunnen pakken ? Of heeft hij een wisseling van helft gedaan en speelt hij nu voor zijn voormalige tegenstanders ?

12:33
29/06/2009

Jasper

Guest

2

M

ik kom er hier wel door maar mijn post op de andere draad is awaiting moderation. Ze gaan het me wel heel lastig maken.

12:52
29/06/2009

M

Guest

3

Bij mij staat ook een post op moderation te wachten.

Mijn laatste posts lijken er wel door te komen. Op de andere draad was de laatste:

Just as The Privateer goes to press, a new development has exploded on the world scene. On June 23, the European Central Bank (ECB) announced its first ever offer of UNLIMITED one-year funds! The ECB has only done something like this once before, in a single ECB operation back in December 2007 when the world’s international payments system seized up. Then, Europe decided that this time, their internal payments system would not be allowed to freeze up as it did back in the early 1930s.

??

12:54
29/06/2009

Jasper

Guest

4

Ikm heb daarop gereageerd maar ze laten miojn reactier niet zien.

12:58
29/06/2009

Jasper

Guest

5

Je hebt mijn mail, mochten we we elkaar zoek raken. Denk dat ik maar eens een site ga beginnen waar alles is toegestaan (voor gasten).  Alles wat wettelijk is toegestaan natuurlijk.

12:59
29/06/2009

Jasper

Guest

6

Bij mij staat ook een post op moderation te wachten.

Mijn laatste posts lijken er wel door te komen

Ander IP adres?

13:13
29/06/2009

M

Guest

7

Nee, ik weet niet wat het is. In de post die niet doorgelaten werd plaatste ik een link naar de Ron Paul site via een html-code, misschien was dat het.

13:14
29/06/2009

M

Guest

8

En als we niet meer zo met elkaar mogen praten zal ik je mailen.

13:17
29/06/2009

M

Guest

9

13:20
29/06/2009

M

Guest

10

@Jeroen

Hier is je draadje weer terug.

Volgens mij is namelijk de stelling te verdedigen dat een bedrijf met (flinke) overheidssteun in feite semi-overheid is geworden. Nog maar niet te spreken van bedrijven die compleet zijn overgenomen door de staat (ABN) en dus feitelijk overheid zijn.

Min of meer. De reden dat Bos nu voor deze jongens lijkt te spelen is dat ze simpelweg teveel macht hebben en het systeem gijzelen. Bos kan niet veel anders dan proberen zo min mogelijk losgeld te betalen.

13:33
29/06/2009

Jasper

Guest

11

Jeroen,

Excuus voor het kapen van je draadje. Inhoudelijk ben ik het met je eens, de kleptocraten zitten aan de top op sleutel posities. En zijn moeiliijk aan te pakken. 

Reply to Topic: Balkenende-norm niet voor financiele sektor ?

Guest Name (Required):

Guest EMail (Required):

Guest URL (required)

Math Required!
What is the sum of: 5 + 2        (Required)

Topic Reply:

Kan niet verbinden: